Амоторське модо та ігроробств Анонім 03/08/20 18:46:27 No. 126 [Останні 50 дописів]
Нитка де безосбіні можуть ділитися своїми поробками в галузі модо та ігроробства. А також питати поради, ділитися знахідками і іншим що стосується модоігроробства.
"Настав час просто зробити гру." Ресурси:
Моди:
https://nzar.xyz/sfd.html катсцени в Sonic Adventure 2 (Англ)
Ігробуд:
http://8agdg.wikidot.com/ Вікі 8chan про ігробуд вцілому (Англ)
http://www.roguebasin.com Все про RougeLike (Англ)
https://opengameart.org/ Красти спрайти (Англ)
https://www.kenney.nl/ Ісус спрайтів (Англ)
Анонім 03/08/20 19:21:46 No. 127
Оп той самий, що і на пивачі?
Анонім 04/08/20 04:27:36 No. 128
>>127 Так і є. Але було б класно, щоб хтось знайшовся, хто теж робить свою іграшку.
Щотижневик Їрка Анонім 06/08/20 09:11:58 No. 130
Треба повертатись в режим і робити звіт по неділях.
>Вимикачі в штольні працюють >Вагонетка падає. >Зіткнення на 2му рівні пофіксив. >Моргання лампочки зробив Не зробив падіння Їрка. Треба з піксельним маляром подумати як.
Плани на наступний тиждень.
>Сенсор накопичення мочі >Щоб піонерша стояла біля багаття і їй періодично хотілось в туалет Якщо, часом встигну:
>Зробити цю поведінку для кількох піонерш >Зробити чергу в туалет Спробувати можна тут:
https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Анонім 07/08/20 08:50:36 No. 131
>>130 >Сенсор накопичення мочі Ти що, хочеш щоб гравець бачив індикатор накопичення сечі у кожної окремої піонерки?
Анонім 07/08/20 09:14:41 No. 132
Поясніть н'юфаґу: хто такі ті ваші Їрки, і чому на них так дрочать в УБК?
Їркодер 07/08/20 11:28:23 No. 133
>>131 >Індикатор накопичення сечі Ні, це було б занадто фетишно. Це просто будуть внутрішні дані. Можна буде і індикатор зробити. Але думаю, краще щоб пінерші репліки видавали чи емоджі, чи щось таке.
>Хто такі ваші Їрки Є текст "Їрку в фонде не место". Може ще якійсь є, але мені байдуже. Це єдиний який я читав.
>Чого на них так дрочать Та ХЗ, якщо чесно. Я спитав, яку мені гру запіляти. Якийсь безос сказав: запіляй про Їрка. От вже кілька місяців піляю разом з піксельним маляром. Отака історія.
Анонім 07/08/20 11:33:25 No. 134
>>133 Ліпше репліки, і щоб відігравалась анімація секундного тупцяння на місці, перед тим, як піонерка побіжить.
Анонім 07/08/20 13:35:57 No. 135
>>134 Емодзі - лаконічно і зрозуміло, хулі зайобуватися з репліками, тим більше якщо перекладати гру на інші мови.
Звіт за тиждень Анонім 17/08/20 10:15:47 No. 137
>>134 Хороша ідея, але для анімації треба щоб піксельним маляр, або героїчний волонтер її зробив.
>>135 Це було просто імплементувати, тому я так і зробив.
Сам звіт >Зробив піонершам мочовий міхур. Тепер з часом у них накопичується моча.
>Зробив фреймворк цілей і їх виконання >Додав колізії каменям в шахті і поправив деякі тайли >Додав піонершам дію Емодзі План наступний теждень:
Піксельний маляр зробив нового ворога
>Додати нового ворога >Додати новому ворогу інтелект >Додати 2 нових смерті піонершам Якщо встигну
>Порефакторити Їрка щоб він теж використовував штучний інтелект Вирішили з піксельним маляром розбити Їрка на епізоди. Для цього розширимо перші два рівня, щоб було десь година проходження і назвемо це "епізод 1" і будемо релізити.
Тому треба:
>Написати дорожню карту для першого релізу Анонім 17/08/20 10:26:12 No. 138
До речі, хочу відпочити трохи від Їрка і запіляти мод. Але не знаю який. Я можу взяти гру, яка іде на мак і з відкритим вихідним кодом або хоча б інструкціями як це робити. Що б мені такого запіляти, безоси?
Анонім 17/08/20 12:58:07 No. 142
>>140 Безосе, а ти у футбольних симуляторах (PES/FIFA) тямиш? Бо команду то запиляти можу, а імпортувати/експортувати — ні.
Анонім 17/08/20 13:25:09 No. 143
>>142 На жаль, їх немає на мак. Я зроблю собі Wine, але поки, mac os - це обмеження. Ще можна денді, дос чи щось, що легко емулювати.
Анонім 17/08/20 17:32:15 No. 144
В мене перша Diablo запустилась на MacOS. Треба украінізувати і викласти на hurtom
Анонім 17/08/20 17:38:32 No. 145
>>144 Текстові файли дістав? Шрифти потребують українізації, чи вже готові?
Їркодер 17/08/20 21:02:18 No. 146
>>145 Там текст вшитий в екзешник, але можна дістати. Шрифт не готовий, але можна "позичити" в москалів.
Тільки постає питання, як в C++ пройтись по unicode рядку і замінити символи на ASCII?
Анонім 17/08/20 21:06:14 No. 147
>>146 Біда у тому, що я у тех. питаннях погано тямлю, хоч колись навіть намагався перекласти першу Call of Duty. Тоді я мав біду з літерою "є", так і не доробив.
Анонім 17/08/20 21:14:17 No. 148
>>146 Можеш спитати на форумі програмістів:
https://replace.org.ua Їркодер 18/08/20 19:50:09 No. 149
>>148 З допомогою друзів - переміг. Тепер можна украінізувати весь інтерфейс. Але, є проблема. Виявляється, шрифти для описів лежать окремо. І їх треба діставати. Є утиліта TDG23, але вона в мене не запускається. Може бути, доведеться самому писати.
Анонім 18/08/20 19:56:22 No. 150
>>149 Друже, то ти УРЖ теж ґейм-девелопер, чи це хобі?
Їркодер 19/08/20 05:33:27 No. 151
>>150 Хоббі. Я сходив на конференцію розробників ігор. І вони там займаються бізнесом. Тобто, як би заробити побільше грошей з мінімальними зусиллями. Це не весело, як на мене.
Хоча, може, колись я зроблю щось достатньо хороше, щоб його продавати. Їрка, наприклад. Тоді я стану професійним.
Анонім 19/08/20 21:17:20 No. 153
>>151 >>152 Я хоч і не люблю цю гру, але думав, що її вже давно переклали українською. Все ж таки клясика.
Анонім 19/08/20 21:24:38 No. 154
Їркодере, ти у перекладі Diablo геть усе сам робиш, чи лише за тех. питання відповідаєш?
Їркодер 20/08/20 06:56:44 No. 155
>>154 Поки сам усе. Хочу підняти колективний переклад, щоб можна було зусередитись на технічних питання, а безоси допомагали з перекладом. Але ще не розібрався як те робити.
Анонім 20/08/20 13:32:29 No. 156
Копав файли Тіні Чорнобиля, відкопав озвучку, і курво: такі опрутненні жарти західняцьким діялектом, що пиздець. Ніколи у грі їх не чув. Навіть своєрідну пародію на жарт про "час і натхнення" зробили.
Анонім 20/08/20 13:35:27 No. 157
У "Волі" найкращі жарти, до речі.
Анонім 20/08/20 20:39:43 No. 159
>>158 Та нехай Деймос підтримку ogg додасть, одразу закину. Там ще купу реплік реготу знайшов і кумедних монологів. І сам дивуюсь, скільки я гру проходив по кілька разів, жодного разу не чув.
Також додам, що оригінал кацапською — лайно. Ні, це не "українське апріорі найкраще", а локалізація просто блискуча.
Анонім 21/08/20 11:12:57 No. 164
>>162 >>163 Танкер нічаю хлопу.
Їркодер 21/08/20 12:52:59 No. 169
>>167 Гарно.
А що робиш? Просто колупаєш?
Анонім 21/08/20 13:26:21 No. 170
>>169 Колупав у пошуках українізованих шрифтів. Але я точно не знав, у якому з файлів "gamedata" вони лежать, тому розпаковував рандомно. Оце озвучку відкопав, також знайшов текстурпак і декорпак. Декорпак хочу зібрати і опублікувати, матеріал для медскілзів безцінний.
Їркодер 21/08/20 16:04:15 No. 174
Панство, допоможіть з перекладом першої Diablo.
Довго я тупив над crowdin, але, наче, осилив .
https://crwd.in/diabloukrainian Звіт Їрка на цьому тижні буде.
Їркодер 26/08/20 18:51:41 No. 176
Пан, який робив переклад 2ї Дьябло поділився шрифтами з ї, ґ і є. За що йому велика шана. Але не закинув файли з шириною букв. Я вирішив почати розмічати з меншого шрифту лише для того щоб зрозуміти що він використовується лише для назви версії в головному меню. Добре що перебрав лише маленькі літери. Завтра вже нормально протестую шрифти і розмітку.
Їркодер 02/09/20 15:17:33 No. 177
Розкрию сюжет першого епізоду.>Завдання - забратися з табору. >Для цього треба знайти ключі до автобуса >Автобус не зводиться, бо немає палива >Паливо в шахті >Шахта закрита залізними дверима >Для того щоб їх відкрити треба багато енергії >Для цього треба з'їсти кілька піонерш >В шахті є шахтар у якого треба вкрасти бензин >Він на відміну від піонерш сам вбиває Їрка >Каністри важкі, з ними Їрк не може робити деш, а шахтар швидше за Їрка >Треба втекти з шахти, заправити автобус і поїхати в захід сонця.
Їркодер 02/09/20 15:18:29 No. 178
Розкрию сюжет першого епізоду.>Завдання - забратися з табору. >Для цього треба знайти ключі до автобуса >Автобус не зводиться, бо немає палива >Паливо в шахті >Шахта закрита залізними дверима >Для того щоб їх відкрити треба багато енергії >Для цього треба з'їсти кілька піонерш >В шахті є шахтар у якого треба вкрасти бензин >Він на відміну від піонерш сам вбиває Їрка >Каністри важкі, з ними Їрк не може робити деш, а шахтар швидше за Їрка >Треба втекти з шахти, заправити автобус і поїхати в захід сонця.
Їркодер 03/09/20 13:18:47 No. 180
>>179 Та щось в мене вчора /v/ взагалі не вантажився
Звіт за тиждень Їркодер 05/09/20 07:09:38 No. 184
Минулий я щось проїбланив.
>Перебрав що у нас є, що ще треба >Зробив дорожню карту з пріорітетами. Виявляється, GitHub має вбудоване трело.
https://github.com/GaidamakUA/yirks_camp/projects/1?add_cards_query=is%3Aopen Їркодер 05/09/20 07:14:15 No. 185
>>184 Забув. План на тиждень:
>Керування автобусом. Звіт за тиждень Їркодер 21/09/20 19:02:05 No. 256
За тиждень зроблено
>Система інтерактивних вікон >Кабіна з кнопочками >Важливі для сюжету кнопочки працюють >Можна спробувати завести ЛАЗ >Оновив Godot, що мало б пофіксити ФПС, але не факт. >Пофіксив жука, що коли виходиш з області взаємодії - все одно можна тиснути E і дистанційно активувати об'єкт План на наступний тиждень
>Зробити таки тутореал по інтерактивних об'єктах >Зробити систему енергії/здоров'я/голоду для Їрка Я думав, чи варто починати робити атаку піонерш, але все з Здоров'ям Їрка буде легше зрозуміти чи вона працює.вона - це Україна
Грати:
https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Код:
https://github.com/GaidamakUA/yirks_camp Звіт за тиждень Їркодер 05/10/20 18:45:10 No. 277
>Детектор Їрка запиляв. Атаку на жаль не встиг
План на наступний тиждень:
>Атака >Одна піонерша замирає від страху>Інша поспішає обійняти біженців Тестувати, хоча не дуже багато додалось:
https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Код:
https://github.com/GaidamakUA/yirks_camp Звіт за тиждень Їркодер 25/10/20 18:24:41 No. 306
Нарешті потісню російських піонерш вітчизняними Зайняли задачі два тижні замість тижня, але тепер маю систему додаткових анімацій. І завдяки цьому додавати нові анімації має бути тривіальною задачею.>Атака повністю працює Може ще треба буде порефакторити>Їрк помирає коли закінчується енергія З найголовніших речей лишається:>Реакція піонерш на трупи >Поїдання піонерш
Їркодер 11/11/20 21:07:19 No. 323
Як і обіцяв. Перша демка Їрка.
>Багато чого недороблено >Але перший рівень починає нагадувати те яким він має бути >Додав затички для перемоги і поразки >Пофіксив купу дрібних багів >Імплементував кілька фіч які я відкладав Курво, як же хочу спати. План на наступний тиждень:
>Узгодити з піксельним маляром певні питання >Порефакторити той жах що я понаписував до демо дня >Виспатись https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Кому цікаві демки наших західних колег:
https://zzzchan.xyz/v/thread/18328.html https://8chan.moe/v/res/149845.html Їркодер 12/11/20 04:47:42 No. 325
>>324 А який веб оглядач використовуєш?
Їркодер 12/11/20 15:39:17 No. 326
>>324 Зробив білд на Windows. На ньому баги мали б пройти. Глянь будь ласка.
Якщо треба білд на якусь іншу платформу - пиши.
Їркодер 14/11/20 09:19:26 No. 328
>>327 Багато було скарг на веб версію. Тому я прийняв рішення - видалити її. Натомість тепер будуть версії під Windows, Linux i MacOS
Їркодер 02/12/20 16:25:33 No. 350
Оклигав після DemoDay, пройшов Borderlands. Можна і повертатись до Їрка. Так як я безробітний - намагатимусь щодня постити невеличкий прогрес.>Переписав на корутини дії >Розібрався чому поламалось управління в автобусі Ще з нарікань демо дня залишилось:>Їрк видимий піонершами в туалеті >Зробити щоб піонерші повертались в сторону в яку б'ють Хз як це гарно зробити
Їркодер 03/12/20 18:13:52 No. 351
День 2:>Зробив промінь видимості. Тепер піонерші не зможуть дивитись і бити крізи тверді об'єкти.
Їркодер 04/12/20 19:18:07 No. 352
День 3:>Порефакторив смерть. Тепер піонерша сама відповідає за власну смерть Треба те саме зробити для Їрка
Анонім 09/12/20 17:00:16 No. 360
>>358 Чи не здається тобі, що напис "videogame" — зайвий?
Їркодер 09/12/20 20:18:23 No. 361
>>360 Хм. Має сенс. Треба з піксельному маляру сказати.
Їркодер 23/12/20 16:57:33 No. 391
>>361 День 6:
>Зробив перепризначення кнопок День 7:
>Додав кнопку назад в меню >Зробив щоб мінялись написи на каменях на першому рівні залежно від призначених кнопок >Змінив напис в головному меню Їркодер 31/12/20 11:15:56 No. 594
Їрк вітає з прийдешніми святами День 8 і останній звіт в цьому році.>Зробив збереження конопок >Додав ялинку Шкода що не додумався нічого додати на Миколая. Постараюсь щось додати на різдво.
Анонім 31/12/20 11:56:11 No. 596
>>594 Вас теж вітаю. Бажаю, щоб в 2021 гра вийшла і не була забагована як Кіберпук.
Анонім 05/01/21 20:50:27 No. 692
День 9:>Нарешті закінчив збереження налаштувань >Поправив GameOver який відвалився Займусь меню пауза
Анонім 14/01/21 12:14:12 No. 746
>>745 >На Windows поламався CI Навіщо тобі CI для однокористувацької гри? Просто викладай окремі білди.
Анонім 14/01/21 12:16:18 No. 747
>>745 >Що має бути в нормальній системі збереження? Локація головного персонажа, локація/наявність НПС, які не мають респавнитися, інвентар/досвід (якщо планується).
Анонім 14/01/21 12:17:32 No. 748
>>747 Альтернативно, замість локації персонажа можна використовувати систему чекпоінтів - це якщо збереження точної локації може призвести до софт-локу гри.
Анонім 11/02/21 13:14:20 No. 876
>>875 >комікс кат сценами кого
Анонім 12/02/21 05:44:56 No. 880
>>876 А як назвати катсцени типу як в infamous?
https://youtu.be/WplrwsW0UzE Їркодер 12/02/21 09:37:02 No. 883
DevLog #14:
Вирішив почекати, доки піксельний маляр зробить ресурси для катсцени.
>Зробив реацію на удар. Тепер не лише здоров'я падає, а Їрк фарбується в червоний і його відкидає трохи назад >Вогонь тепер наносить шкоду Їрку >>881 Так я так і зробив
Анонім 12/02/21 11:58:43 No. 886
Ще один маляр прийшов, але не розумію, що відбувається. Говоріть що малювати - спробую.
Анонім 12/02/21 16:16:17 No. 887
>>886 У Їрка є свій маляр і ресурси які не увійдуть в реліз, так що Їрку поки не треба.
Але якщо є ідеї - я можу закодити в березні після релізу. Я ж поки над новими ідеями не думаю.
Їркодер 16/02/21 12:18:17 No. 896
DevLog #15>Пофіксив пікселі на персонажами Нарешті
Анонім 26/12/21 12:59:51 No. 4634
>>4633 Ну ну. А у фіналі - ані мінету, ані солодощів.
Анонім 26/12/21 21:12:02 No. 4635
>>4633 Я чув, що є генератори персонажів. І є EasyRPG редактор. Можеш спробувати його. Але не знаю, наскільки він повноцінний.
https://easyrpg.org/editor/ Анонім 27/12/21 05:18:53 No. 4637
Кого зацікавить, то сюди →
https://yumenikkifg.fandom.com/wiki/Yume_Nikki_Fangames_Wiki тицяй.
https://uboachan.net/fg/ - борда для фанів, де ці всі поробки можна хуйнути.