Амоторське модо та ігроробств Анонім 03/08/20 18:46:27 No. 126 [Показати все]
Нитка де безосбіні можуть ділитися своїми поробками в галузі модо та ігроробства. А також питати поради, ділитися знахідками і іншим що стосується модоігроробства.
"Настав час просто зробити гру." Ресурси:
Моди:
https://nzar.xyz/sfd.html катсцени в Sonic Adventure 2 (Англ)
Ігробуд:
http://8agdg.wikidot.com/ Вікі 8chan про ігробуд вцілому (Англ)
http://www.roguebasin.com Все про RougeLike (Англ)
https://opengameart.org/ Красти спрайти (Англ)
https://www.kenney.nl/ Ісус спрайтів (Англ)
51 допис і 21 допис із зображеннями пропущено. Натисніть «Відповісти», щоб побачити. Звіт за тиждень Їркодер 21/09/20 19:02:05 No. 256
За тиждень зроблено
>Система інтерактивних вікон >Кабіна з кнопочками >Важливі для сюжету кнопочки працюють >Можна спробувати завести ЛАЗ >Оновив Godot, що мало б пофіксити ФПС, але не факт. >Пофіксив жука, що коли виходиш з області взаємодії - все одно можна тиснути E і дистанційно активувати об'єкт План на наступний тиждень
>Зробити таки тутореал по інтерактивних об'єктах >Зробити систему енергії/здоров'я/голоду для Їрка Я думав, чи варто починати робити атаку піонерш, але все з Здоров'ям Їрка буде легше зрозуміти чи вона працює.вона - це Україна
Грати:
https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Код:
https://github.com/GaidamakUA/yirks_camp Звіт за тиждень Їркодер 05/10/20 18:45:10 No. 277
>Детектор Їрка запиляв. Атаку на жаль не встиг
План на наступний тиждень:
>Атака >Одна піонерша замирає від страху>Інша поспішає обійняти біженців Тестувати, хоча не дуже багато додалось:
https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Код:
https://github.com/GaidamakUA/yirks_camp Звіт за тиждень Їркодер 25/10/20 18:24:41 No. 306
Нарешті потісню російських піонерш вітчизняними Зайняли задачі два тижні замість тижня, але тепер маю систему додаткових анімацій. І завдяки цьому додавати нові анімації має бути тривіальною задачею.>Атака повністю працює Може ще треба буде порефакторити>Їрк помирає коли закінчується енергія З найголовніших речей лишається:>Реакція піонерш на трупи >Поїдання піонерш
Їркодер 11/11/20 21:07:19 No. 323
Як і обіцяв. Перша демка Їрка.
>Багато чого недороблено >Але перший рівень починає нагадувати те яким він має бути >Додав затички для перемоги і поразки >Пофіксив купу дрібних багів >Імплементував кілька фіч які я відкладав Курво, як же хочу спати. План на наступний тиждень:
>Узгодити з піксельним маляром певні питання >Порефакторити той жах що я понаписував до демо дня >Виспатись https://gaidamakua.itch.io/yeerks-camp Кому цікаві демки наших західних колег:
https://zzzchan.xyz/v/thread/18328.html https://8chan.moe/v/res/149845.html Їркодер 12/11/20 04:47:42 No. 325
>>324 А який веб оглядач використовуєш?
Їркодер 12/11/20 15:39:17 No. 326
>>324 Зробив білд на Windows. На ньому баги мали б пройти. Глянь будь ласка.
Якщо треба білд на якусь іншу платформу - пиши.
Їркодер 14/11/20 09:19:26 No. 328
>>327 Багато було скарг на веб версію. Тому я прийняв рішення - видалити її. Натомість тепер будуть версії під Windows, Linux i MacOS
Їркодер 02/12/20 16:25:33 No. 350
Оклигав після DemoDay, пройшов Borderlands. Можна і повертатись до Їрка. Так як я безробітний - намагатимусь щодня постити невеличкий прогрес.>Переписав на корутини дії >Розібрався чому поламалось управління в автобусі Ще з нарікань демо дня залишилось:>Їрк видимий піонершами в туалеті >Зробити щоб піонерші повертались в сторону в яку б'ють Хз як це гарно зробити
Їркодер 03/12/20 18:13:52 No. 351
День 2:>Зробив промінь видимості. Тепер піонерші не зможуть дивитись і бити крізи тверді об'єкти.
Їркодер 04/12/20 19:18:07 No. 352
День 3:>Порефакторив смерть. Тепер піонерша сама відповідає за власну смерть Треба те саме зробити для Їрка
Анонім 09/12/20 17:00:16 No. 360
>>358 Чи не здається тобі, що напис "videogame" — зайвий?
Їркодер 09/12/20 20:18:23 No. 361
>>360 Хм. Має сенс. Треба з піксельному маляру сказати.
Їркодер 23/12/20 16:57:33 No. 391
>>361 День 6:
>Зробив перепризначення кнопок День 7:
>Додав кнопку назад в меню >Зробив щоб мінялись написи на каменях на першому рівні залежно від призначених кнопок >Змінив напис в головному меню Їркодер 31/12/20 11:15:56 No. 594
Їрк вітає з прийдешніми святами День 8 і останній звіт в цьому році.>Зробив збереження конопок >Додав ялинку Шкода що не додумався нічого додати на Миколая. Постараюсь щось додати на різдво.
Анонім 31/12/20 11:56:11 No. 596
>>594 Вас теж вітаю. Бажаю, щоб в 2021 гра вийшла і не була забагована як Кіберпук.
Анонім 05/01/21 20:50:27 No. 692
День 9:>Нарешті закінчив збереження налаштувань >Поправив GameOver який відвалився Займусь меню пауза
Анонім 14/01/21 12:14:12 No. 746
>>745 >На Windows поламався CI Навіщо тобі CI для однокористувацької гри? Просто викладай окремі білди.
Анонім 14/01/21 12:16:18 No. 747
>>745 >Що має бути в нормальній системі збереження? Локація головного персонажа, локація/наявність НПС, які не мають респавнитися, інвентар/досвід (якщо планується).
Анонім 14/01/21 12:17:32 No. 748
>>747 Альтернативно, замість локації персонажа можна використовувати систему чекпоінтів - це якщо збереження точної локації може призвести до софт-локу гри.
Анонім 11/02/21 13:14:20 No. 876
>>875 >комікс кат сценами кого
Анонім 12/02/21 05:44:56 No. 880
>>876 А як назвати катсцени типу як в infamous?
https://youtu.be/WplrwsW0UzE Їркодер 12/02/21 09:37:02 No. 883
DevLog #14:
Вирішив почекати, доки піксельний маляр зробить ресурси для катсцени.
>Зробив реацію на удар. Тепер не лише здоров'я падає, а Їрк фарбується в червоний і його відкидає трохи назад >Вогонь тепер наносить шкоду Їрку >>881 Так я так і зробив
Анонім 12/02/21 11:58:43 No. 886
Ще один маляр прийшов, але не розумію, що відбувається. Говоріть що малювати - спробую.
Анонім 12/02/21 16:16:17 No. 887
>>886 У Їрка є свій маляр і ресурси які не увійдуть в реліз, так що Їрку поки не треба.
Але якщо є ідеї - я можу закодити в березні після релізу. Я ж поки над новими ідеями не думаю.
Їркодер 16/02/21 12:18:17 No. 896
DevLog #15>Пофіксив пікселі на персонажами Нарешті
Анонім 26/12/21 12:59:51 No. 4634
>>4633 Ну ну. А у фіналі - ані мінету, ані солодощів.
Анонім 26/12/21 21:12:02 No. 4635
>>4633 Я чув, що є генератори персонажів. І є EasyRPG редактор. Можеш спробувати його. Але не знаю, наскільки він повноцінний.
https://easyrpg.org/editor/ Анонім 27/12/21 05:18:53 No. 4637
Кого зацікавить, то сюди →
https://yumenikkifg.fandom.com/wiki/Yume_Nikki_Fangames_Wiki тицяй.
https://uboachan.net/fg/ - борда для фанів, де ці всі поробки можна хуйнути.