[ ]
[ a / b / s / pol / ukr / v / n / int
] [ dm / px / FAQ ]
[ / / ФМ ]

/v/ - Так от. Недавно я зустрів в осібному Інтернеті відео про психологічний розбір якогось персонажа з гри і я так подумав... Ігри - це ж повноцінний вид мистецтва. Тобто вони настільки масштабні по своїй концепції, що можна створювать настільки пророблених пе

/v/ - Відеоігри

Імʼя
Не піднімати
Тема
Допис
Файл
Вбудувати
Youtube, Soundcloud, Vocaroo, Vimeo, Dailymotion, Coub, Telegram
Пароль (для видалення файла)
Часті запитання та правила

Підтримайте Українську Армію! Support Ukraine! Слава Україні!


File: 1703630037991-0.png (285,14 KB, 750x458, 1656609749_34-phonoteka-or….png)  

File: 1703630037991-1.png (1,99 MB, 1200x1548, Еклезіархія.png)  

File: 1703630037991-2.jpg (424,48 KB, 2560x1600, wp2227193.jpg)  

File: 1703630037991-3.jpg (88,15 KB, 720x956, photo_2023-12-27_00-33-19.jpg)  

 No.4755

Так от.
Недавно я зустрів в осібному Інтернеті відео про психологічний розбір якогось персонажа з гри і я так подумав... Ігри - це ж повноцінний вид мистецтва. Тобто вони настільки масштабні по своїй концепції, що можна створювать настільки пророблених персонажів, що їх психіка здаватиметься мправжньою.
Одним із аргументів є квінтесенція майже усіх видів мистецтва. Тобто образотворче, музика, література, кіно і іще багато чого можна об'єднати в них у найвищій формі його розвитку. Але однією з особливостей, яка відрізняє ігри від всіх інших видів - близькість.
Під цим я маю на увазі, що гравець набагато глибше відчуває все. бо буквально веде свого ліричного героя через твір. І навіть, якщо це буде якась кінетична новелка, то ви всеодно кляцаєте на кнопки і бачите персонажів і відчуваєте їх.
Звичайно ми говоримо про якісь около РПГешки, де є таке банальне поняття як персонажі і емоційне передавання. Хоча, отримать гарні і погані емоції можна і через елементарний тетріс.