[ ]
[ a / b / s / pol / ukr / v / n / int
] [ dm / px / FAQ ]
[ / / ФМ ]

/b/ - Першу редакцію ДнД в Японії ліцензували раніше, ніж Толкіна. Саме по цій причині в будь-якому анімешному фентезі не обходиться без ігрових елементів, або особливостей настільного сторітеллінгу. От ви як вважаєте, це деградація жанру?

/b/ - Балачки

Імʼя
Не піднімати
Тема
Допис
Файл
Вбудувати
Youtube, Soundcloud, Vocaroo, Vimeo, Dailymotion, Coub, Telegram
Пароль (для видалення файла)
Часті запитання та правила


File: 1616438744311-0.jpg (1,01 MB, 1527x2160, WHieEI8-geU.jpg)  

File: 1616438744311-1.jpg (1,04 MB, 1527x2160, 6UbEWbYY2ng.jpg)  

File: 1616438744311-2.jpg (983,53 KB, 1527x2160, GR5Z-PzEZp8.jpg)  

File: 1616438744311-3.jpg (1,27 MB, 1527x2160, fLLpLsdJDsI.jpg)  

 No.37296

Першу редакцію ДнД в Японії ліцензували раніше, ніж Толкіна. Саме по цій причині в будь-якому анімешному фентезі не обходиться без ігрових елементів, або особливостей настільного сторітеллінгу. От ви як вважаєте, це деградація жанру?

 No.37297

File: 1616439691942-0.jpg (1,08 MB, 1527x2160, Kj0Un5-ACvM.jpg)  

File: 1616439691942-1.jpg (1,12 MB, 1527x2160, cYOllD86Lb4.jpg)  

У японців ще є особливий вид літератури - реплеї.
В НРІ людям грати хочеться, але багато хто не має можливості цим займатись, тому з'явилась ніша, яку хитрі ніхонці відразу закрили. Суть реплеїв полягає в тому, що на гру крім ДМ'а і гравців приходить спеціальний член групи, який записує гру і видає її у вигляді буклета, або тоненької книжечки. Дуже схоже на Крітікал Ролл, тільки текстом. Якщо реплей дуже хороший, то його можуть видати як ранобе/мангу, або навіть зняти аніме

 No.37303

>>37296
Не думаю що це деградація, але є проблема з якістю подібного контенту. Як на мене справа в тому що на основі цих самих ігрових елементів дуже легко ліпити шаблонну фентезі історію, незалежно від того наскільки бездарний автор. Як результат з'являються кілотонни трешової жахливо написаної манги, зліпленої на 100% з протухлих шаблонів.

 No.37307

>>37303
>Не думаю що це деградація
Чому ні? Проблеми, як мені здається, спільні із західним фентезі.
Глянь на магію. Дякуючи ДнД містичне заняття перетворилось в альтернативну науку з маною і фаєрболами. Ігрова умовність зайняла мейнстрімну роль в літературі, причиною чому є те, що з такою системою легше працювати. Примітивні механіки витісняють все.

 No.37319

>>37307
> містичне заняття перетворилось в альтернативну науку з маною і фаєрболами
Якби ж то так. Я думаю ти плутаєш тверді магічні системи, де є чіткі закони і магія справді схожа на науку, з поширеним в японських фентизі фанфіках принципом де вся магічна (і не магічна теж) система полягає у рандомних табличках з циферками, які взагалі нічим не пояснені і часто автор навіть не намагається пояснити як це працює.
> Чому ні?
Тому що навіть у такому спрощеному вигляді, я б сказав що це не те щоб деградація, а скоріше інший жанр з іншим завданням. На перше місце замість фентезі складової і розбудови світу виходить "прокачка" протагоніста.
Як на мене, деградація полягає не в умовностях жанру, а в тому наскільки низько у ньому поставлена планка якості.

 No.37320

>>37319
>Я думаю ти плутаєш
Не плутаю, бо це одне і те ж. Різниця тільки в рівні деталізації. Систематизацію магії вигадали і популяризували ДнД-гіки.

 No.37321

>>37320
За такою логікою то там якраз м'яка магія виходить, во в ній взагалі ніяких законів нема, і всі циферки висмоктані з лівої п'ятки автора. Просто замість загадкових дідів і заклять на староельфійському магію роблять звичайні японські школярі за допомою "скіла", який вони отримали за левел ап. Як працює "скіл" і звідки він взявся така ж загадка як і чому віршик староельфійською робить магію.

 No.37322

>>37320
І так, не одне і те ж. Тому що тверді магічні системи можуть існувати і існують взагалі без будь яких "ігрових елементів". Важливо саме те щоб вони підкорялися якимось чітким законам і правилам, навіть якщо ці правила невідомі персонадам і/або читачу.

 No.37323

>>37322
>Тому що тверді магічні системи можуть існувати і існують взагалі без будь яких "ігрових елементів"
Твоя "тверда система" і є ігровий елемент, бо гікам якось треба було куби кидати. Почитай як виглядала магія в літературі до середини 20 сторіччя. Ну йоб вашу мать.

 No.37324

>>37323
До середини 20 століття фентезі як жанр ще тільки починало формуватися. Якщо твій аргумент це
> Гіки погано, тверда магія погано
то сперечатися з тобою не бачу сенсу, бо це виключно питання смаку і в оп-пості не так питання стояло.

 No.37325

>>37324
> Гіки погано, тверда магія погано
Погано, коли ігрові елементи починають переважати в літературі. Хіба перехід від складнішої системи до більш простої це не деградація? Проти НРІ нічого не маю, сам граю іноді.

 No.37326

>>37325
> Хіба перехід від складнішої системи до більш простої це не деградація?
Від складнішої до простішої так, можна назвати деградацією. От тільки не розумію чому ти вважаєш тверді магічні системи за визначенням простішими за м'які. Побудувати струнку і цікаву тверду магічну систему складніше ніж сказати щось на зразок:
"Ну оцей во дядько він маг і робить чудеса тому що ритуали і містика".
З точки зору літератури це якраз відкриває можливості для деус екс махіна, тому що немає чітких обмежень того що персонаж може зробити, а що ні. Відповідно хуйовому автору легше цим зловживати, що постійно і відбувається в японському фентезі.
При цьому я не вважаю що тверда магія обов'язково краща за м'яку чи навпаки, просто це різні піджанри з різним "стаком". Якість кінцевого продукту визначає лише скіл автора, як на мене.

 No.37327

>>37326
Фікс:
Не "стаком", а "смаком"

 No.37328

>>37326
>"Ну оцей во дядько він маг і робить чудеса тому що ритуали і містика"
Бо так робити і не треба. Чому Фродо зміг відплисти на Захід? Наче проста дія, але містить в собі глибокий зміст і пояснення цього дійства займе не один абзац. Приклад не найкращий, але це перше, що в голову влетіло.
Магія прийшла до нас із міфів та епосів, де кожна така містична дія мала за собою якийсь зміст. у хорошого автора як раз в такому випадку рояль з кущів не виїде ніколи.

 No.37329

>>37328
Я ж кажу, це різні піджанри. Одне більше про філософію і міфологію фентезійного світу, інше про "практичну" сторону магії, обидва мають право на життя і можуть навіть співіснувати, як на мене. І правильно ти написав про хорошого автора, це ключовий момент, бо поганий автор може будь що перетворити на треш. Просто виходить так що використовуючи ті самі "ігрові елементи" (які насправді тількі мімікрують під ігрові, бо за циферками зачасту ніякої системи немає), легше замаскувати хуйову роботу. Як на мене це тому що такі твори паразитують на дешевому допаміні, який виробляється в читача коли він читає про те як черговий ниций отаку стає "найсильнішим героєм королем магії 100500 рівня".

 No.37330

File: 1616584333949.jpg (909,46 KB, 1527x2160, 11.jpg)  

Якщо комусь буде цікаво, то це ілюстрації із артбуку по Sword World 2.0